6 uur: een lange wandeling met de baas
Half 8: ontbijt
Water drinken
8 uur: uitrusten in de schaduw op het gras
Verkassen naar de koele slaapkamer
Terug naar het gras
Water drinken
Tussen 11.00 en 15.00 lange siësta onder de parasol
Knuffelen met de baas
Water drinken
Plassen op het gras
15.00 uur: nergens zin in
Dan maar weer slapen
Is het al etenstijd?
Nog maar een keertje knuffelen
18.00 uur: joepie, eten
Water drinken
18.30 uur : wanneer gaan we nou weer wandelen?
Dan pas?
22.15 uur: hè hè, dat werd tijd
Vind-ik-leuk Aan het laden...
Gerelateerd
Gepubliceerd door Ingrid Verbeek
Er gaat niets boven wonen in het prachtige Groningen. Ik zou nergens anders willen wonen, dit is mijn land. In dit blog schrijf ik over wat mij zoal bezighoudt, opvalt of verrast. En over mijn leven met maculadegeneratie.
Tussen 2014 en 2023 heb ik ook geblogd over de bewegende grond onder mijn voeten, de onzekerheid over de toekomst en het dagelijks leven met aardbevingen op www.aardbevingeningroningen.nl
Bekijk alle berichten van Ingrid Verbeek